افرادی که پوستی مختلط دارند چه کرم پودری انتخاب و خریداری می کنند؟
نوشته شده توسط : unexer

اگر صورت شما هیچ لک، کک و مک، جای زخم و جوش ندارد به شما برای داشتن چنین پوستی تبریک می گوییم. اما واقعیت این است که خیلی از خانم ها دارای پوستی هستند که دارای عیوب ظاهری مانند مواردی که ذکر شد هستند. همه خانم ها برای زیباتر و جذاب تر شدن نمای کلی صورتشان اقدام به آرایش کردن می کنند. 

بزرگترین دلیل آرایش کردن پوشاندن این نازیبایی های صورت است. ابزار آرایشی که این کار را برای خانم ها انجام می دهد جایگاه ویژه ای را بین بانوان دارد. کرم پودر ابزاری است که این کار را برای خانم ها انجام می دهد. 

کرم پودر

اگر اقدام به آرایش می کنید اولین وسیله آرایشی که بر میدارید کرم پودر است. کرم پودر می تواند تمام صورت شما را با رنگ به طور یک دستی پوشش دهد، لک های قهوه ای صورتتان را می پوشاند و صورتتان را برای یک آرایش حرفه ای آماده می کند. 

اما آیا می دانستید که کرم پودر را باید بر اساس چربی و نوع پوستتان انتخاب کنید تا آرایش طبیعی تری داشته باشید؟

ویژگی های پوست مختلط

این پوست ها ویژگی های هر دو نوع پوست چرب و پوست خشک را دارند. اگر روی پیشانی خود به خصوص قسمت تی شکل آن احساس چربی کردید ولی بقیه قسمت های صورتتان نرمال و گاهی خشک است نشانه های داشتن پوست صورت مختلط می باشد. 

روش دیگری که برای شناسایی پوست مختلط وجود دارد این است که این گونه پوست ها با سرما و خشکی روزهای سرد زمستان خشک می شوند و به مرطوب کننده نیاز بیشتری پیدا می کنند و همان پوست در روزهای گرم تابستان مانند پوست های چرب عمل می کنند که باید مدام با شوینده ها شست و شو دهید تا چربی آن کنترل شود. 

حالا که پوست صورتتان را شناختید چه کرم پودری باید استفاده کنید؟ کرم پودری که حاوی روغن است برایتان مناسب است یا نوع free oil و بیس آبی آن؟

کرم پودر

کرم پودر مناسب پوست های مختلط

بهترین راهکار برای اینکه به پوستتان آسیب وارد نشود این است که شما دو نوع کرم پودر برای فصول گرم و سرد زمستان خریداری کنید. در روزهای زمستان که سرمای هوا پوست لطیف صورتتان را خشک می کند باید از کرم پودری که حاوی روغن است استفاده کنید. قبل از اینکه پوست صورتتان را با کرم پودر پوشش دهید باید خشکی آن را با کمک کرم های نرم کننده و آبرسان پوست برطرف کنید.

اما در روزهای تابستان بهتر است که کرم پودر انتخابی شما بدون روغن یا free oil باشد. اگر دقت کرده باشید در روزهای تابستان صورتتان براق می شود. اگر در این روزها از کرم پودر زمستانتان استفاده کنید براقیت پوست صورتتان افزایش پیدا می کند. 

این براق بودن صورتتان آرایش شما مصنوعی و غیر طبیعی نشان می دهد. علاوه بر این چون در این روزها پوست صورتتان چرب است و با یک کرم پودر چرب پوست صورتتان را پوشانده اید، پوستتان راه نفس کشیدن ندارد و باعث می شود بیشتر جوش بزند. 

کرم پودر

بنابراین در روزهای گرم تابستان باید با کمک لوازم آرایشی چربی پوستتان را کنترل کنید. بهترین نوع کرم پودر در بین انواع موجود در بازار نمونه هایی است که بیس آب دارند. این کرم پودرها سبک هستند و می توانند یک لایه نازک روی پوست ایجاد کنند و لک های صورت را با آن یک لایه بپوشانند.

برای کرم پودر برندهایی فیک در بازار وجود دارند و تشخیص آن ها از نمونه های اصل کمی دشوار است. سعی کنید کرم پودر را به دلیل حساسیت هایی که روی پوست ایجاد می کند را از فروشگاه های آرایشی معتبری خریداری کنید تا اصل و استاندارد بودن لوازم آرایشی هنگام آرایش کردن سلامتی و زیبایی پوستتان را ضمانت کند. یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم آرایشی که می توانید با مراجعه به سایت آن یک کرم پودر اصل با قیمت مناسب خریداری کنید روبی سان است.

 





:: برچسب‌ها: کرم پودر , خرید کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: